8. 3. 2015.

Druga pesma


Osvrćem se
Zavirujem u tih 49 razbijenih komada

Tražim je
Pogubljenu u svim tugama
Udavljenu u svim suzama
Sahranjenu u svim smrtima
Ugašenu u svim mracima

Pipam je
Kao slepac jagodicama.
Ne bih li se njenog lika setila
Kako je ono i čime počinjala?
Je l’ osmehom beše?

Prisećam se
Imale smo znak prepoznavanja
Kada me u svim samoćama posećivala
Iskopavala me iz mrtvih i međ’ žive vadila
Ponovo me ženom pravila

Na maštu me navodila
Za šporet me terala
Do gola me, radosnu
svlačila il' skidala

Tražim je
Gde je nestala?
Zašto je navraćati prestala?
Da l’ sam joj se nešto zamerila
Ili ružnu reč joj rekla?

Molim je
Klečim joj bez srama
Bez ponosa, zgaženog još u drugom redu
ovog stihovanja
Jadom je preklinjem
Dođi mi, Ljubavi moja


Нема коментара:

Постави коментар