1. 1. 2015.

Čestitka





Srećna vam Nova 2015. godina!
(Biće jebena, to svi znamo, ali to ne isključuje mogućnost osećanja sreće, jer mi smo narod Zemlje Čuda!)

Želim vam brz net, gomile gigabajta, duge liste prijatelja a blok-liste sve kraće! Što manje vremena za igrice a više za lajkovanje! I naravno, mnogo veselih i nasmejanih statusa, dobrih fotografija i radosnih životnih događaja!

Posebne želje za moje sapatnike, blogere.


Mnogo je njih koji se zaista svojski i od srca trude, da od ove nesretne zemlje naprave malo lepše, kulturnije i pristojnije mesto - Dele recepte za ukusna jela spravljena sa malo potrošenih para, pišu ljubavnu i svakojaku drugu poeziju, propagiraju pravopis, kvalitetnu umetnost i književnost... Bore se da vrate stare, ružičastom televizijom i primitivizmom zaražene, zdrave životne vrednosti. Ubiše se ljudi od pisanja ne bi li malo lepog ponašanja i domaćeg vaspitanja u ovaj bahati svet, makar kroz mala vrata, internetom, u naše živote uselili!

Svima njima prvo moram da se zahvalim što su me u svoj svet, pre nepunu godinu, primili i prihvatili. Podržavali me, podsticali i bodrili u mom, još uvek nezrelom, blogovanju.

I da im poželim da ostanu dosledni sebi, da uprkos blatu koje nas sve više davi ne odstupe od svoje ideje da budu nalik ovim mojim svećicama na jelci – usamljene, nasumice razbacane lampice, koje ipak, kada zasijaju sve zajedno, tvore blistav i sjajan lanac pozitivne energije! Energije koja bi mogla, Bože zdravlja, jednoga dana pobediti ovaj mrak u kome živimo! Vratiti nam „dobar dan“ i osmeh na usne, kada se srećemo! Izlečiti nas od svake zavisti i potrebe da drugome naudimo! Skinuti nam sve maske i pretvoriti nas u gole istine!

Neka vas tastature, u tom naumu i dalje dobro služe!

Živeli, dragi moji!

Нема коментара:

Постави коментар