3. 2. 2014.

Novinari, Fondovi... Bože, gde mi to živimo?!

http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/439482/Besramno-rasipanje-PIO-fond-zaposlenima-dao-zajmove-kakve-niko-nema


Taman se reših brige o Fondu PIO, jer sam sve priče o njemu svojevremeno na FB u grupi "I love PIO" ispričala, objasnila i svima koji su bili raspoloženi da čitaju tumačila u kom grmu leži zec! Kažu mi mnoge moje kolege, oni retki što smeju da budu iskreni, da misle da nema radnika u celom Fondu, u celoj Srbiji koji moje objave i priče na tu temu nije čitao!

Pre neki dan pričam sa jednim od Direktora... Neobavezno ćaskamo... U jednom momentu on moju rečenicu sa jedne od objava citira?! Pitam ga da li je moje priče čitao?! On se nasmeje, onako od srca...
"Bože Sneška, pa to nema ko nije čitao?! Svi su čitali!"

Kada sam ovaj blog napravila, presekla sam i odlučila da ću se samo životom, ljubavlju i njihovim pojavnim oblicima u našoj svakodnevnici samo baviti...

Ali, ne lezi vraže, meni Đavo mira ne može ni malo dati!!

Jer me samo on lično, kao u "Mi nismo anđeli" jutros na sajt "Blica" odvede. Gore je link na članak, da ja ne bih morala da ga lepim ili nespretno citiram!
Pročitam ga u sekundi! Onom metodom brzog čitanja, kada samo zamišljenu vertikalnu liniju u sredini teksta postavite i pogledom preko nje, na dole, brzo prelazite. Kako pogledom po toj liniji idem, tako u meni bes sve više raste, jer ne volim kada se istina krivi i pogani i tako nekome naivnome servira!

U dahu otkucam prvi komentar, koji u brzini zaboravim kod sebe da sačuvam, jer do sada ga još na mrežu nisu pustili... Sumnjam i da hoće!

Ovako nekako je glasio:   * Ipak objavljen posle telefonskog razgovora sa nekim na broju 011/333-4555. Gospođa je rekla da ne stižu, zatrpani su ?? komentarima. Biće!!



 Snezana-Medan
Ponedeljak, 03. 02. 2014. 08:25h
neregistrovan korisnik
Pozdrav gospodi iz Državne revizije!! Naravno, uz pitanje? PIO fond postoji mnogo duže i mnogo pre nego su vas izmislili i zaposlili! Završni račun Fonda se uredno, svake godine usvaja na Upravnom Odboru Fonda, a potom ,valjda ide u nadležno Ministarstvo!? U tom papiru, ko zna i ume da ga čita, sve lepo piše! Niko ništa niti je ukrao, niti je sakrio!! Da ste, gospodo draga, ikada obratili pažnju na Bilans koji ste u rukama imali, videli bi lepo i čitko šta u klasi 1 piše!! Nego se bojim da ga, ni dan danas, čitati ne umete niti tumačiti! Da ne kažem da ste u "misiju" revidiranja poslova u Fondu, bar ovde u Novi Sad, neku neuku decu poslali, koja se baš, koliko videh, u tim poslovima ne snalaze baš najbolje! Da u ovoj Državi postoji neko ko je, za bilo šta odgovoran, davno bi već, od 1996 do danas, neko postavio pravo pitanje o tome šta je i zašto na toj klasi 1 proknjiženo?! I tako na vreme red, koji sada pominjete, u poslovanje Fonda, uveo?! Toliko ste nestručni da vas ni sramota nije da o ovome, tek danas pričate!!

 Ćorak, ništa, zero...

Onda poludim još više, setim se muka mojih dok sam se za moju kuću na Fejsu borila i napišem drugi, sada već znajući da ga kod sebe moram kopirati, jer mi ga "slobodno novinarstvo" neće objaviti. Evo i njega...



"Zaboravih da pitam gospodu iz Državne revizije... Zašto malo ne navratite do "Zavoda za socijalno osiguranje" ili "Centralnog registra"?? Što malo vaše drugare u tim fantomskim firmama koje ste osnovali da bi svoje ljude zaposlili, a PIO Fondu poslove, usput, oduzimali, malo ne prorešetate!? Samo njihove sajtove pogledate i sve će vam o "nenamenskom trošenju i rasipanju" Državnih, teško stečenih i krvavih para, biti jasno! Na sajtu imate koje poslove obavljaju i koliko to sve nas košta! Vas koji ovo čitate, i nas koji u pomenutom Fondu godinama pošteno radimo. I gledamo kako nam se jedan po jedan posao oduzima, deli drugima koji niti znaju niti umeju stručno i pouzdano da ga obavljaju?! Centralni registar nije u stanju da ažurno obezbedi prijave radnika na penzijsko osiguranje, pa se onda rešenja za penziju čekaju duže nego što je to inače bio slučaj u sretna vremena, kada su te prijave i odjave sami Fondovi radili?! O tome penzionere i korisnike niko neće da obavesti i informiše, Nego se gužve i redovi na šalterima Pio i Zdravstva na dušu istih stavljaju! Niko neće da objasni šta se iza kulisa, po političkim linijama radi a narod, i radnici svih Fondova, zajedno sa njim, trpe!! Baš da vidim koliko ste vi iz "Blica" pošteni i spremni da i ovo objavite?!"


* ovaj drugi čekam da objave... Videćemo?!


Inače sada je tačno 10.53... oko 8.00 sam oba ostavila. Ne da do sada moje reči nisu "pustili", nego više ni jedan komentar od tog momenta nije na tom članku osvanuo?! Zanimljivo?!
Očito da nisu u pitanju samo obični administratori, koji o ružnim rečima ili vređanju po bilo kojoj osnovi vode računa i paze da neko sa nekim sranjem na javnost izleti!? Time se bave neki koji o mnogo više stvari računa vode?!


Pravo da vam kažem, zabole mene iz koje partije je naša Direktorica, što joj sliku kada na link kliknete vidite! Samo znam da se svi ono oko Fonda, iz ma koje partije bili, lepo preganjaju, ako još love ima da se i to pokupi, a svi problemi se na običnom svetu i narodu lome!! Inače, taj Pravilnik o dodeli stambenih kredita iz 1996 godine je naš, Vojvođanski Pravilnik, koji smo mi imali pre nego nas je Beograd i Srbija sebi uzeo! Tada smo, posle Slovenije, najveće penzije mi u Vojvodini imali, i para za rešavanje stambenih potreba radnika je bilo! Za sve ih je bilo dosta!! Kada su nas Beograđani "preuzeli" nekako su, ne znam zašto, jer ništa naše njima nikada dobro nije, taj Pravilnik prihvatili i kao svoga se dalje pridržavali!
Znam ja ko je kod nas te pare za trideset zadnjih godina dobio!? U 90% slučajeva, bar ovde u mojoj kući, Pokrajinskom Fondu za Penzijsko, običan svet. Radnici na šalterima, spremačice, portiri... Posle 2003-e, stvari su se malo promenile, pa su ga dobijali i oni koji nisu trebali! Davno ja rekoh da su ovi i od slobe gori!! Što je skoro nemoguće i nezamislivo?!

Jer oni su uveli nove stavove u taj Pravilnik kojima su se stambeno obezbedili i oni koji nisu trebali... No, o tome u nekoj drugoj priči!
Žao mi je samo što penzioneri koji o onom matorom dobro misle, verujući da u njihovom interesu i za njih nešto radi, ne čitaju blogove po netu, pa nikada skoro niko od njih, istinu saznati neće!!

Moram po mailu prokopati i stare objave o Fondu i njegovim problemima, ovde lepiti i objavljivati!!
Jer... Ponovo su mi Đavola za vrat poslali!!

Нема коментара:

Постави коментар