5. 3. 2014.

Muževi

photo: www.pressonline.rs







30.12.2013 g. u 22,00




Ej, nisam vam ovo ispričala!


Jutros rano ustala još pre 5. Kafa...
Malo popričala sa Njim...

E, da vidim šta ima na Fejsu?! Uđem ja, negde bilo 7.00, tako...
Pijem kafu, cunjam...
Op, vidim na mom profilu komentar moga druga Slavoljuba, na fotku sa Deda Mrazom koju sam i na profil nalepila!

Morticia Addams, kaže da je savršena, pa 'ajde reko’! Čitam njegov komentar na sliku : “Ti to ulovila muža?”

Stisnem zube, popizdim! Zašto svi misle da je muž premija?!
“O mamicu ti tvoju!"

Odem, obiđem ga, da ne bih lanula nešto, pa posle brisala. Vidim Mortiša je tu...
Idem dalje... Čitam priču od sinoć, misleći gde i kako dalje da je raspletem, a sve vreme me onaj njegov komentar kopa! Ne da mi mira!

Vratim se ja na profil i napišem:

"Ha,ha... kada vidim vas muževe kakvi ste, hvala lepo, ne trebate mi!”, sa tri smajlija iza.

Mortiša ga iz sekunde pre nego sam, čini mi se, stisnula enter, lajkuje!

”Ala je brza mala, zato je i volem... Opasna!!”

Kažem joj u inboks: “E ‘fala ti za ovaj lajk, gde čula i ne čula! Iznervirao me do bola!"

Tu nas dve razmenimo par parola na temu ismejavanja muževa...

Čekam njen komentar.

Evo ga!

“Hahahaha, da, da, kako da ne?! Kao da bi se ovako slatko i zadovoljno smeškala da je sebi nabacila tu omču oko vrata?!”... Opet tri smajlija na kraju!

Kidam se od  smeha, obe se bekeljimo u inboks... Hahahaha! Pa hahahaha...
Ko dve lude?!

Ode ona nešto da obavi. Ja se vratim, ne da mi đavo mira!

Napišem: “Msm... Muževi nisu loši, ali... Bolje da ćutim.”

A, u stvari nije bilo tako i nisam to htela da kažem?!

Nego nešto sasvim drugo, nešto što nije lepo i pristojno reći tamo na profilu, javno...
U mom mozgu bio samo taj jedan pravi odgovor na njegov komentar. Ali, prosto nije pristojno?!

Međutim ova grupa pod Hrastom je nešto sasvim drugo u odnosu na moj profil koji imam samo zato da bih, uopšte i bila ovde sa vama,u hladovini i grickala slamku!
On meni, inače, ne treba ni za šta...

Eto, nekada nešto podelim i to je to! Tu mi je negde moje milo dete, tu okolo...  Nekada na njega nabasam, pa razmenimo po koju.
Malo pre se setim toga, i mislim: “Ma, na grupi je i ovako već situacija zabrinjavajuća, ima svega još od onog nesretnog putera koji je mala maca šta je sve posle pisalo ovde, po objavama, a tek po ćoškovima?!”

U komentarima koje Fejs sakrije brzo, pa se, kao, zaborave?! “E, ja ne zaboravljam!"

Aluzije na seks, vezivanje, voajere, egzibicioniste! Čak su se i pederi spominjali... Pa domunđavanja među članovima, o “vaćarenju” po inboksima da ne pričam?! Medicinske sestre sa dekolteima i čarapama sa čipkom?! Pića u neograničenim količinama:

Od rakije loze, preko rum – lonaca  i instruktora za alkoholičare, Vinjaka (no.5) Fon Rubinštajna, do tekile, šampanjca... Teklo je ko na svadbi!

Rimske orgije, bezmalo! Šunke se dime, mafini se mese... Da ne pričam sve ono  o veštičarenju, kamenju, kuvanju slepih miševa...

Jedan stalno nešto... Te ljubljenje, te seks, te da li ga se Odrika (ja) seća, te ovo-ono?!

O afrodizijacima, koje sam ja u tekstu tek napomenula, napisali celu objavu u čast i slavu svega toga!

Jedan bi da se vezuje, da bude go do pasa?! E, da... A igranje goli oko stola!? Mortiša i ona crvenokosa Megi, polu-Grkinja?!

Njih dve ne bih ni da citiram jer su to aluzije koje se vide samo dubljom analizom i poznavanjem karaktera.
Kada neko pomene kifle, vi, na primer, pojma nemate, da Mortiša ima nešto sasvim drugo u glavi i na pameti?!

Dragana je kao fina, suzdržava se ali voli da čačne i ona u te bezobrazluke! Te papuče Merlinke, te ‘oće dekolte, radiće u kafani, rado!

Miljana kao hekla... Ona nije odavde, pojma nema ni šta su orgije ali voli da gleda?!

Gospodja Iks davno, takođe dala jednu napomenu koja je isto tako ostala neprimećena u moru komentara, ali meni ne?! Ne sećam se baš tačno... Ali ona u krevetu može, nešto kao, više stvari istovremeno...Tako nekako!

“Pa, imam pravo mesto gde smem i mogu da ostavim taj komentar koji sam tamo htela ali nisam smela!"

Ovde su ljudi koji će to ukapirati pravilno jer me valjda već poznaju?!

Te će ga shvatiti sistematično, analitično i primereno onome što on u svojoj suštini jeste! Ozbiljno i odgovorno. Zapravo, moj komentar je trebao ovako da glasi:

"Msm... Muževi nisu loši, uopšte... Ali samo tuđi!"



Нема коментара:

Постави коментар