21. 3. 2014.

Muške ruke

















Zašto muškarci, uglavnom, drže da su žene debilne?
Da li smo se, večito pretvarajući u glupačice, tako dobro navežbale da smo i njih i sebe, u to ubedile?!
Nikada ne saznavši koren one urbane legende ili praznoverja,  u kojoj se muškarci, isključivo i obavezno, samo na glupe žene lože?!
Da mi je znati ko je prvi taj smradni i neistiniti trač, u etar preneo?! Mamu bi mu jebala...
Da l’ je pogani ženski ili nevešti muški jezik to, prvi smislio?! Koji god je, kasno je sada.
Mi pametne smo, zauvek bitku izgubile!! Ma, mogu ja Ajnštajn glavom i bradom (čitaj „brkovima“) biti, čak i pomoćni radnik u praonici me tretira kao da sam retard?!

Pitam:
„Pošto je žeton?“
A on mi dve stotinarke iz ruke otima, pegla ih na dlanu i gura pažljivo u automat!  Usput mi objašnjavajući da postoji pranje vrućom vodom i ispiranje hladnom!

„Znam! Već sam ovo radila...“
Uzimam žetone, stavljam ih u džep... On za mnom viče da će odmah, da mi pomogne doći, čim se u boks smestim!

„Ne treba, kažem vam! Već sam to radila!“

Odmahuje glavom s’ nevericom... Kao da rekoh da umem "Mig 21" da vozim?! Taman zatvorim prozore, podignem brisače...
Evo ti njega za mnom! Smejem se...

„Manjak je muškaraca u svetu, pa smo mi, žene bile prinuđene da same naučimo!“

Ne benda on mene: „Imate li patosnice? One se, znate, vade i stavljaju tu, sa strane...“

Taman desnu vadim i u veliku štipaljku utičem. Gledam hoće li on pomoć, manualnu, ponuditi?!

On ruke u džepove, najslađi osmeh na lice i sažaljiv pogled... Sama sam već i levu izvadila i u zube čelične smestila.

Opet mi, ovaj put, žeton sa dlana otme! Drži ga sa dva prsta pred onom gutajućom rupicom, dovoljno dugo da ja, neuka, mogu da naučim.

„Ama, kažem vam da sam to već više puta radila!“

Čekam da li će bar svojom rukom onu mlaznicu iz ležišta izvaditi, i bilo šta mi, već jednom, pomoći?! Ne. On mi objašnjava čemu zeleno, a čemu crveno dugme služi!

Iščupam onu mlaznicu, opet uz osmeh... Stisnem dugme, okrenem se i počnem!

„Držite je jedno deset centimetara od auta! Tako je najbolje!“

Pogledam ga i levom mu samo, kroz kapljice koje rose, odmahnem...

I šta ja sada o svemu da mislim? Da li smo mi gluplje od njih ili su oni na tu predrasudu, navučeniji?


Pa, nezamenjivu mušku snagu i veštu ruku nijednom pameću ne mogu steći!



 photo credit: http://www.popusti.rs/


Нема коментара:

Постави коментар