22. 1. 2014.

Puter i seks








13.12.2013 god. u 20.15






Od prošlog petka do danas, celim Fondom Penzijskog su se širile glasine zašto i zbog čega ja ne treba da budem predsednik sindikata? Sve su se zidovi tresli od silnih objava!

Naravno, na kraju sve te priče stignu i do mene! Kako?!
E to je zagonetno: Ja se ni sa kim sa posla ne družim, ne sedim čoporativno ujutro u restoranu uz kafu, ne učestvujem u zajedničkom doručkovanju većeg broja ljudi, opet u restoranu, ne pušim napolju iza zgrade sa gomilom sveta...

Uvek sam solo... Odem na fuka, pogledam novine, popričam sa konobaricom i komšinicama iz Zdravstva, smejemo se...
Ali sve te priče nekako volšebno dođu do mene, naravno uz put modifikovane i oblikovane kao u onoj dečijoj igri "gluvih telefona", ali bazično znam šta su...

Većina ispitanika je izjavila: "Medanka je ok, ima super ideje, sve dobro priča, ima duh i harizmu, ali... Nije ona za tu funkciju jer ima putera na glavi?!"

Volim puter, iako ne smem zbog holesterola...
Na glavi, teško?! 
Više volim da kosu mažem bademovim uljem. Smrdi i zaudara al' deluje!

Sad ja u nedoumici.

O čemu se radi!?
Nikada ništa nisam ukrala u Fondu?!
Ajd' dobro, neki rokovnik, hemijsku, signir...

To priznajem...

Dobila stambeni kredit za adaptaciju ruševine u Sremskim Karlovcima u iznosu tadašnjih 9.000 eura... 
Čak bila i kontrola iz Direkcije Beograda da vidi da li sam "namenski" trošila dati mi kredit i konstatovali  da je to malo za sve preduzete i komisijski viđene građevinske radove.

Tada imala 20 godina staža u Fondu, udovica sa detetom, SSS. 

Bojim se da to tada ni ne bih dobila da nisam zapretila da ću tužiti Fond jer su me terali da odustanem?!
"Kredit treba da dobije neka doktorka sa komisija..." Bla,bla... Ali, ne dam se ja zaplašiti.


Mislim dalje o tom puteru...

Kažu neki: "Pila je na Radničkim sportskim igrama i pravila skandale?!"

Svi koji me znaju, znaju da ne pijem alkohol i da ga ne volim.
Ponekad času belog muskata ili neki dobar "Krstač". Neko fino pićence, jednom mesečno, u proseku...

Rakija u mojoj kući služi za gošćenje i meni za obloge.

Na svim Radničkim igrama sam pila alkohol sa mojim drugarima, stučemo po 5 flaša crnog za veče.

Ali skandal?!
Veseli, pevamo, igramo, smejemo se... Uživamo u svakom trenutku, navijamo u sportu jedni za druge, non-stop zajedno svuda...Danas se novi naraštaji tuku na igrama, privodi ih policija, bude svašta... Nikada nikakav skandal nismo napravili, osim što smo Anđelić i ja, bezbroj puta otvarali i zatvarali sve plesove na mnogim igrama.
Bilo je... Ej mladosti, nekih tu momaka, kolega iz  Beograda, neki iz Filijala...
Znate ono-ovo.
Ali sve odmereno, pristojno, fino, diskretno.

Jesam napravila skandal kada sam prva uvela muško-ženske sobe na putovanjima iz  čisto praktičnih razloga. 
Naime, muški cimeri su mnogo zgodniji jer malo vremena provode u kupatilu i ne traže ceo dan da sa vama pričaju!
Bila u "toplesu" više puta na plaži u Čanju i Budvi za vreme trajanja Radničkih sportskih igara.

Nigde tog skandala?! Sex i puter?!

To je, u stvari, jedna jako dobra kombinacija. Bar tako misli Bertoluči!

Tu je svedok odbrane Maja, više godina bile zajedno na igrama...
Onda kada me pobeđivala u stonom tenisu!
Zapravo mi je samo jednom uzela zlato. Na Ohridu, 2007.godine! 
Ona može da posvedoči o mom moralnom držanju i po propisima, komunističkom ponašanju. Jeste da je jednom videla Jovana i mene u Vrnjačkoj Banji, mislim 2010. godine, mrtve ubijene kako zagrljeni puzamo iz kafane u 3 ujutro!

Ali, ljudi, to je bilo slučajno: 
Krenuli mi u centar po cigare za celu ekipu, oni svi na muzici u hotelu...
U povratku mene zaboli stomak i ja kažem da sednemo na klupu, tamo u centru Vrnjačke Banje, kod onih lokota... Da popušimo jednu cigaretu. Sedimo mi, ja još u majici i farmerkama iz busa, kojim smo pola sata pre stigli iz Novog Sada, sa masom mrtvih pijanih saputnika, putem koji je trajao od 10 ujutro do 8 uveče...
Od Novog Sada  do Vrnjačke  Banje?!
Vozač je rekao da smo gori od fudbalskih navijača koje je vozio po utakmicama. Nas par treznih pokušavamo da obuzdamo taj stampedo koji dovodi do toga, da kada bus stane i otvori srednja, prvo ispadaju gomile flaša i konzervi, kese... Onda oni mrtvi pijani...

Sedimo mi na klupi, ja se držim za stomak i kukam...  Preko u kafiću neka muzika, sam tip za klavijaturom ali prži!

Kažem Jovanu:
"Ajmo mi tamo, da nešto popijemo!"
Ajde, idemo...
Uđemo mi, konobarica mlada, prazan, ogroman kafić, dobra muzika, ima vazduha, lep pod za igranje...

Pita ona sta ćemo da pijemo, Jovan taman da zausti, a ja viknem:

"Čekaj, ja naručujem! Mala daj nam po dve tekile!"

Jovan me u čudu gleda, zna me čovek sto godina, zna da ne pijem.
On kaže nikada tekilu pio nije!?  Ajd' da proba!

Mala trči u komšiluk, nosi kilo soli, otvara nenačetu tekilu i kreće taj skandal... Predlažem:

"Pijemo odmah obe, jednu za drugom, na eks.Tako su mene naučili!" Prevrnemo to, zgledamo se.
Šta sada?!

Odemo u ugao šanka, kreće muzika za đuskanje... 
On kaže maloj da donese još dve svakome i po litru vode česmuše! 
Jer tekilu kada pijete, morate da se navodnjavate!

Puni se kafić, mi đuskamo, prostora koliko voliš... 

Svi nam tapšu kako dobro plešemo... 

Sporima puštamo alkoholu da nas spusti, a brzima da nas u ludilo digne! Jovan svako malo viče Maloj: "Još po dve!!"
Tako do 3 ujutro.  Svi nas iz hotela zovu na mobilni, jebu nam kevu, psuju... Gde su cigare koje čekaju?!

Ajd, krenemo mi. Taman nađemo i potrefimo vrata, ja izgovaram instrukciju:
 "Pazi da me ne nagaziš po prstenu, to mi je od pokojnog muža!"
I diskretno se ispuzamo na ulicu.

Kad ono Maja! Ide iz šetnje sa koleginicama, rudarkama iz Bora...
Umire od smeha: "Na čemu ste vi, majke vam?!"...

Mi puzamo i dalje prema hotelu, sve vreme pevajući Partibrejkerse  i "Kreni prema meni!!" jer ono đubre od pevača celo veče nije hteo to da mi svira!! A ja mu i pare nudila!

I donesemo im cigare...

I molim vas lepo, šta tu ima skandalozno?






Нема коментара:

Постави коментар