25. 9. 2015.

"Revizor", al' nisam Gogolj


Dobro je što juče ne odoh na predavanje Državnog Revizora.

Imala sam ideju da mu postavim par pitanja vezanih za Zapisnik njegove firme, pisan protiv mog penzijskog fonda. Jer ljuta sam zbog toga, ima već dve godine dana. Besna sam što niko nije odgovorio na taj, jebeni, "Zapisnik DRI" , zbog koga sada grcamo. I zaposleni u fondu, a i korisnici njegovih usluga.
Pošto sam ja niko i ništa u mom preduzeću, naravno da nemam priliku da sretnem Revizora. Jesam par puta ostavljala komentare sa pitanjima kojekuda po netu, al' uglavnom nisam bila objavljivana.


Kad, eto ti njega na seminaru računovođa. "Taman" mislim, "Prilika da mu se ja najebem mile mame!"

Da ga ja malko 'provozam' po finansijskim izveštajima Fonda iz vremena pre njegovog rođenja; Da mi razjasni tačnu svrhu Budžetskog kontnog okvira i njegove refleksije na iskazivanje realnog stanja; Da mi pojasni ulogu AVR i PVR grupe konta u subjektu lišenom sopstvenih prihoda; *Među nama rečeno, kanda lišenom i sopstvenih odluka.*Zašto ne koristim grupu 77 a storniram rashod povratima troškova iz predhodne godine; I još koješta što bi mi palo na um.

Jutros se mislim...

Sreća moja što se zabavih juče oko onog "Doručka", pa preskočih Revizora. Samo mi još fali da se sa njima zavadim?!
K'o da nisam već dovoljno najebala...



Photo by Alex.

Нема коментара:

Постави коментар